Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
-товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розчину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
-товарний вид збережено - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
-Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку про те, що умови перевезення, зберігання та експлуатації не порушені, або присутній заводський брак. Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливо протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.
Замовляючи доставку товару компаніями-перевізниками - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд, прямо на території компанії перевізника. Ми страхуємо товар на всю його вартість і компанія перевізник забирає у нас товар в повній комплектації і належної якості.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти в відділенні компанії-перевізника акт (претензію) і повідомити про це нам з будь-якого контактним номером телефону або електронною поштою