ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
на замовлення, купівлю-продаж і доставку товарів
Цей Договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти договір купівлі-продажу Товару, представленого на сайті atemshop.com.ua. Цей Договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх покупців незалежно від їх статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець) без надання переваги одному покупцю перед іншим. Шляхом укладення цього Договору покупець в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару, повернення товару, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови договору. Договір вважається укладеним з моменту натискання кнопки «Підтвердити Замовлення» на сторінці оформлення замовлення в Розділі «Кошик» і отримання Покупцем від Продавця (іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона» підтвердження замовлення в електронному вигляді.
1. Визначення термінів
1.1. Публічна оферта (далі - «Оферта», «Договір») - публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти з Продавцем договір купівлі-продажу товару дистанційним способом на умовах, що містяться в цій Оферті.
1.2. Товар – продукція, представлена Продавцем на сайті Інтернет-магазину, з описом, характеристиками, ціною і може бути замовлена Покупцем дистанційним способом.
1.3. Інтернет-магазин – сайт Продавця за адресою: atemshop.com.ua створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару за допомогою мережі Інтернет.
1.4. Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, або юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка отримує інформацію від Продавця, розміщує замовлення щодо купівлі товару, що представлений на сайті Інтернет-магазину для цілей, що не пов'язані зі здійсненням підприємницької діяльності.
1.5. Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю “АТЕЛЬЄ КЕРАМІКИ” (код ЄДРПОУ 38105080), юридична особа, яка створена і діє відповідно до чинного законодавства України, місцезнаходження: 02002, м. Київ, вул. Аболмасова Андрія, 1
1.6. Акцепт - повне та безумовне прийняття Покупцем усіх умов цієї Оферти, що підтверджується вчиненням дій, передбачених цією Офертою, зокрема, але не виключно: оформленням замовлення на сайті Інтернет-магазину, натисканням кнопки «Підтвердити замовлення», здійсненням оплати Товару або фактичним отриманням Товару.
2. Предмет Договору
2.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору.
2.1.1. У разі відсутності замовленого Товару на складі або технічної помилки в ціні/характеристиках, Продавець має право скасувати замовлення, повідомивши про це Покупця. У такому випадку оплата (за наявності) повертається Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів.
2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми замовлення, розташованої на сайті Інтернет-магазину, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді.
3. Оформлення Замовлення
3.1. Покупець самостійно оформлює замовлення в Інтернет-магазину через форму «Кошика», або зробивши замовлення електронною поштою чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів Інтернет-магазину.
3.2. Продавець має право відмовити у виконанні замовлення Покупцю у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.
3.3. При оформленні замовлення на сайті Інтернет-магазину Покупець зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:
3.3.1. прізвище, ім'я Покупця;
3.3.2. адреса доставки Товару (якщо Покупець обрав доставку на адресу);
3.3.3. контактний телефон.
3.3.4. Ідентифікаційний код для юридичної особи або фізичної-особи підприємця.
3.4. Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в «Кошику» Покупця на сайті Інтернет-магазину.
3.5. У разі потреби будь-яка Сторона може запитати додаткову інформацію. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці товару в інтернет-магазині.
3.6. При оформленні замовлення через оператора Продавця (п. 3.1. Цієї Оферти) Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 3.3 – 3.4. цієї Оферти.
3.6. Акцепт цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на сайті Інтернет-магазину або при оформленні Замовлення через оператора. Після оформлення Замовлення через Оператора дані про Покупця вносяться до бази даних Продавця.
3.7. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.
3.8. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:
а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
б) він надає згоду на обробку та передачу своїх персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.
4. Ціна і Доставка Товару
4.1 Ціни на Товари та послуги визначаються Продавцем самостійно та вказані на сайті Інтернет-магазину. Всі ціни на Товари та послуги вказані на сайті у гривнях з урахуванням ПДВ.
4.2 Ціни на Товари та послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку. При цьому ціна окремої одиниці Товару, вартість якої оплачена Покупцем в повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.
4.3. Вартість Товару, яка вказана на сайті Інтернет-магазину не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників) безпосередньо обраній ним службі доставки (перевізнику).
4.4. Вартість Товару яка вказана на сайті Інтернет-магазину не включає в себе вартість доставки Товару на адресу Покупця.
4.5. Продавець може вказати орієнтовну вартість доставки Товару на адресу Покупця під час звернення Покупця із відповідним запитом до Продавця шляхом надсилання листа на електронну пошту або при оформленні замовлення через оператора інтернет-магазину.
4.6. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.
4.7. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі «Оплата і Доставка».
4.8. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).
4.9. Покупець або його представник під час приймання Товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку/ або в замовленні/ або в транспортній накладній на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішнім виглядом і комплектності товару.
4.10. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту фактичного отримання Товару Покупцем у місці видачі Товару при самовивозі, чи під час передачі Товару Продавцем обраній Покупцем службі доставки (перевізнику) для подальшої доставки. Продавець не відповідає за втрату, затримку чи пошкодження Товару службою доставки (перевізником) після передачі Товару перевізнику.
5. Права ті обов’язки Сторін
5.1. Продавець зобов’язаний:
5.1.1. Передати Покупцю Товар у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця.
5.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання Замовлення Покупця.
5.2. Продавець має право:
5.2.1 Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Інтернет-магазину. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.
5.3 Покупець зобов'язується:
5.3.1 До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору і цінами, запропонованими Продавцем на сайті Інтернет-магазину.
5.3.2 На виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, і достатні для доставки Покупцю замовленого Товару.
6. Повернення Товару
6.1. Покупець має право на повернення Продавцю непродовольчого Товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення Товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
6.2. Повернення Покупцю вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору, чинним законодавством України.
6.3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця. Комісію банку за переказ коштів Покупцю сплачує Покупець.
6.4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцю не відшкодовується.
6.5. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцю вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
6.6. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
6.7. Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів Товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
6.8. Повернення товару, у випадках, передбачених Законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».
7. Відповідальність
7.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцю або третім особам внаслідок неналежного монтажу, використання, зберігання Товару придбаного у Продавця.
7.2. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов’язань у випадку надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації.
7.3. Продавець і Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.
7.4. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, що виникли незалежно від волі Продавця і / або Покупця після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону. Форс-мажорні обставини мають бути підтверджені Торгово-промисловою палатою України.
7.5. Відповідальність Продавця перед Покупцем за будь-які збитки, упущену вигоду або іншу шкоду обмежується вартістю замовлення, за яким виник спір.
8. Конфіденційність і захист персональних даних.
8.1. Надаючи свої персональні дані на сайті Інтернет-магазину при реєстрації або оформленні Замовлення, Покупець надає Продавцю свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.
8.2. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.
8.3. Покупець несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Продавець не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Покупця або невідповідністю її дійсності.
9. Інші умови
9.1. Цей Договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.
9.2. Усі спори, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Покупець та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до суду відповідно до чинного законодавства України.
9.3. Продавець має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, передбаченому п. 5.2.1. Договору. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ:
ТОВ «АТЕЛЬЄ КЕРАМІКИ»
02002, м. Київ, вул. Аболмасова Андрія, буд. 1
код ЄДРПОУ 38105080
IBAN UA13 305299 00000 26001026206329
в АТ КБ "ПРИВАТБАНК",
МФО 305299, ІПН 381050826535
Самовивіз здійснюється Покупцем самостійно з складів в м. Київ, Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Рівне, Одеса, Тернопіль, Черкаси, Чернівці, Хмельницький.
Можливі кілька способів оплати і доставки покупок з інтернет магазину «АТЕМ».
Виберіть спосіб доставки.
СТАНДАРТНА ДОСТАВКА:
Заявка на стандартну доставку оформляється Покупцем під час оформлення замовлення.
Вартість доставки в межах міст в яких присутні склади інтернет-магазину «Ательє Кераміки» обговорюються з оператором інтернет-магазину.
Терміни стандартної доставки:
В межах міст, в яких присутні склади інтернет-магазину «Ательє Кераміки» - протягом 7-и календарних днів з моменту оплати товару.
За межами міст, в яких присутні склади інтернет-магазину «Ательє Кераміки» - протягом 30-и календарних днів з моменту оплати товару.
Конкретні терміни доставки додатково узгоджуються з оператором інтернет-магазину і залежать від напрямку і відстані доставки від межі міста (в якому знаходиться найближчий склад інтернет-магазину «Ательє Кераміки») до адреси доставки.
Розвантаження і підйом товару на поверх покладається на клієнта.
Розвантаження і підйом товару на поверх покладається на клієнта.
Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
-товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розчину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
-товарний вид збережено - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
-Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку про те, що умови перевезення, зберігання та експлуатації не порушені, або присутній заводський брак. Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливо протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.
Замовляючи доставку товару компаніями-перевізниками - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд, прямо на території компанії перевізника. Ми страхуємо товар на всю його вартість і компанія перевізник забирає у нас товар в повній комплектації і належної якості.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти в відділенні компанії-перевізника акт (претензію) і повідомити про це нам з будь-якого контактним номером телефону або електронною поштою
У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Visa / MasterCard». Після цього ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку, де Вам необхідно буде внести дані своєї карти і підтвердити оплату. Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, на кого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
Оплата здійснюється Покупцем з рахунку Покупця або через відділення банку на розрахунковий рахунок ТОВ «Ательє Кераміки» за рахунком, який направляється йому після узгодження замовлення з оператором.
Рахунок дійсний протягом 3-х днів.
Доставка товару не здійснюється до тих пір, поки замовлення не сплачено Покупцем і грошові кошти не надійшли на поточний рахунок Покупця.
Всі необхідні документи надаються разом з товаром під час приймання-передачі товару:
Для Покупців юридичних осіб - необхідно надати довіреність і копію свідоцтва платника податку;
Для Покупців фізичних осіб - необхідно оплачувати товар за рахунком від імені людини, який буде отримувати товар.
При самовивозі можлива оплата тільки з банківської карти.
Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
-товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розчину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
-товарний вид збережено - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
-Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку про те, що умови перевезення, зберігання та експлуатації не порушені, або присутній заводський брак. Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливо протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.
Замовляючи доставку товару компаніями-перевізниками - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд, прямо на території компанії перевізника. Ми страхуємо товар на всю його вартість і компанія перевізник забирає у нас товар в повній комплектації і належної якості.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти в відділенні компанії-перевізника акт (претензію) і повідомити про це нам з будь-якого контактним номером телефону або електронною поштою